8. února 2015

moje rtěnky 0.1 (8.2. 2015)


Miluji rtěnky, netajim se tím, jsem schopná řešit odstíny a značky celé hodiny, jaké bych chtěla, jaké barvy se mi líbí nelíbí, prostě magor. A tento článek bych chtěla věnovat mým miláčkům. Nemám jich moc, upřímně myslím, že jich mám hrozně málo, ale zase by nemělo byt problém o každé z nich něco říct, nebo se o ní aspoň zmínit. Trvalo mi dlouho, než jsem se odvážila jít do rtěnek, dlouho mi přišlo že je to příliš odvážné :D  byla jsem mala a hloupá a mým nejlepším kamarádem byl lesk na rty, pamatuji si že jsem měla období, kdy mi máma kupovala pořád lesky a mě to hrozně štvalo, toužila jsem po rtěnce a dopadlo to tak, že jsem si nakonec jednu z jejich přivlastnila a tou bych asi dnes začala.



Rtěnka je od Avon, jmenuje se SHEER PINK, má takovou roztomilou růžovou barvu s drobnými třpytkami. Je příjemná a neurazí, hodí se snad ke čemukoliv a kamkoliv. Bohužel na rtech moc dlouho nevydrží, musí se opravovat, ale naštěstí to není rtěnka, která by vysušovala, přijde mi jako bych si na rty dávala balzám a ne rtěnku. Navíc ma moc příjemnou vůni a chuť, nesnáším když mi rtěnka nechutná. I přesto, to není rtěnka, kterou bych si dobrovolně koupila, není špatná, ale ani ne dobrá, jak jsem říkala neurazí.




Pravým opakem mého nejslabšího kousku jsou mé nejnovější rtěnky od Astor. Heidi CHEEKY 003 a BUBBLY 007, jsou rtěnky se, kterými jsem spokojená, vydrží mi opravdu dlouho, mají výraznou barvu- stačí jednou přejet, jedné co mi na nich vadí je to, jak vysušují rty, jsem divná všude čtu jak je to fajn že si pod to nemusí dávat balzám, asi jsem vadná, ale že vzhledem ke všem předdostím a ceně jim to odpustím. Já se prostě musím pochlubit, tyhle rtěnky byly kup roku, jedna stála 20kč, miluji výprodejové košíky. 
Můj oblíbenec z této dvojice je BUBBLY 007 má křiklavě růžovou....fuchsiovou barvu, je to krásný, výrazný doplněk, který rozzáří šedé zimní dny.
Druhy odstín má korálovo-červenou barvu, vybrala jsem si ji hlavně proto, že nic podobného nemám. Je to zvláštní, když ji na sobě vidím, musím si zvyknout.



Mám takový pocit, že jsem talent na výprodeje kosmetiky, v jedné drogerii jsem vylovila 1000 kisses od rimmelu odstín 300 PERPETUAL PLUM,  trochu nechápu název 1000 kisses, rtěnka drží sice dobře, ale jen do chvíle kdy chce člověk pít, jíst nebo se dokonce pusinkovat, ano 1000 pusinek byla jen naivita rimmelu, jinak je tenta rtěnka zajímavá, je fixová = z jedné strany fix z druhé balzám. Fix voní hodně podobně jako normální fixa, škoda, balzám nevoní nijak, ale zato úžasně hydratuje, někdy ho používám jen tak, když mám suché rty, opravdu je úžasný, jinak je rtěnka více méně průměr, žádný zázrak.



Hrozně moc jsem toužila po nějaké tmavé rtěnce, sestřenice si hrozně chvalila miss sporty, tak jsem si řekla, proč ne za tu cenu, cena rtěnky je něco kolem 50kč už si to přesně nepamatuji. Koupila jsem si odstín 174 SEDUCTION, rtěnka má fialovo-hnědou barvu a úžasně voní, jako meloun, to mám vážně na rtěnkách od miss sporty ráda, navíc má konzistenci podobnou balzámu a nevysušuje rty, nevýhodou je malá výdrž, rtěnka se lehce smyje a ani pigmentace mi nepřijde moc výrazná, pamatuji si že na začátku jsem s ní byla naprosto nadšená :D byla....



Trochu me překvapilo, že táto značka není v Česku moc rozšířená, Pierre René je opravdu výborná, teda aspoň rtěnka, máma kdysi jednu měla a hrozně si ji chválila, nedivím se mám odstín 06 HYDRA ELEGANCE LIPSTICK, fuj to je dlouhý název :D rtěnka má výraznou pigmentaci, stačí přejet rty jednou, nerozpíjí se, a krásně voni po fialkách :-D opravdu nádhera. Odstín je takový růžovo-červený, příjemná barva. (Rozhodně ne tak zařivá jako na fotce)



Rozhodla jsem se do tohohle článku zařadit i baby lips od maybelline, jsou teď hodně oblíbené, já je dostala od brášky k narozeninám. Vybrala jsem si dva odstíny třešňový CHERRY ME a sladce růžový PINK PUNCH, překvapivě jsem s nimi spokojená, hlavně tedy s cherry me, tu používám často, je to úžasný balzám a já ho nosím hlavně do školy, k růžovému jsem si zatím nenašla moc cestu... Libí se mi jak má krémovou konzistenci, narozdíl od Cherry me. Trochu lituji, že jsem si nevzala ten hnědý odstín. Jinak krásně voní a hydratují rty, barva je až překvapivě výrazná, škoda že v Česku je jen pár odstínů...



Na konec jsem si nechala moji novou limitku od essence hrozně jsem toužila po fialové rtěnce, vlezu do drogerie a co to nevidím?! Essence a jejich GOOD GIRL BAD GIRL, nemohla jsem odolat a koupila si ji, odstín se mi moc líbí je hodně tmavě fialový až do černa, má výrazný pigment a voní rtěnkově, taková ta typicky rtěnková vůně. Zatím jsme ji měla jen jednou na focení a nelíbí se mi jak zvyrazňovala nedokonalosti, budu si s ní muset prohrát, hodně lidí si stěžovalo že moc nevydrží, uvidíme :) 



1 komentář:

  1. Jé moc pěkný článek a blog je super! :) Škoda jen že já teda ujetá na rtěnky nejsem :D. Používám jednu a tu samou, ale tak...do budoucna třeba :D. Moc pěkně napsané :)

    OdpovědětVymazat