12. února 2015

Dobré nebo zlé já?


Každý člověk má v sobě zlé a hodné já, u někoho převažuje to hodné, u jiného špatné a u dalšího je to téměř vyrovnané. Každé z těchto dobrých a špatných já má něco do sebe, jsou kouzelné. 


Já jsem už jednou říkala, jak moc mě přitahuje zlé já, líbí se mi bad girls, černé labutě, mrchy, dřív to bylo naopak, toužila jsem po tom být hodná holka, přišlo mi to dokonalé. Časy se mění... Hodně lidí mě má za slušnou holčičku, poslušnou, milou, hodnou bla bla bla někdy mě to překvapí, připadám si jako anděl. Ve skutečnosti jsem jen hodně dobrá herečka co si dává pozor na emoce, jak na lidi působí, maskuji to špatné co ve mě je. Jsem v tom vážně dobrá. 


Zkusím se na špatné já podívat i z trochu jiného pohledu, špatný kluk, všimli jste si toho, že si holky vybírají nebezpečí? Hodný kluk je prostě nuda, moc slušný, moc milý, moc romantik, vzhled... :-D  ono je jedno z které jeho části vyzařuje ono nebezpečí, může to být vzhled, způsob života, někdy stačí opravdu malý detail.



U holek, nevím jak to kluci vidí, mě se na holkach nebezpečí líbí, ale můj názor není důležitý, já si myslím že kluci chtějí křehkou, hodnou holku- samozřejmě v určitých ohledech. 

1 komentář:

  1. Krásný článek Terezko. Maskovat své emoce - to podle mě umí hodně lidí, až bychom se někteří z nás občas divili :D. To o těch klucích jsi vystihla naprosto přesně - to nebezpečí je totiž tak vzrušující xddd. Krásné! :)

    OdpovědětVymazat