7. dubna 2015

Kdo jsem? 50 faktů o mě

1. Jmenuji se Tereza
2. Zbožňuji králíčky
3. Mám ráda černou barvu
4. Nejím maso a chci se stát vegan
5. Poslouchám kpop a koukám na anime, takže jojo mám ráda Asii
6. Jsem závislá na čokoládě a bílým jogurtu
7. Mám morče Sofii a Maggie
8. Mám strach z nafukovacích balónku, když jsem byla malá praskl mi jeden do oka
9. Chodím na zdravku
10. Miluji svoji školu a třídu
11. Ale nebaví mě se učit
12. Mám problém s vyhýbavým chování, to znamená když mám z nějaké situace stravh- je pro mě nebezpečná, tak uteču
13. Hrozně ráda vařím
14. V 6.třídě jsem přečetla ptáci v trní, trvalo mi to asi 14 dní
15. Baví mě číst
16. Můj nejoblíbenější autor je Arnošt Lustig
17. Mám ráda černobílé české filmy z meziválečného obdobi, takový film hotel modrá hvězda 
18. Baví mě i Saturnin nebo americká dramata jako je film perfektní sestry
19. Byla jsem 3 měsíce hospitalizována na dětské psychiatrii v Brně
20. Aby mě pustili musela jsem vypít skoro dva litry vody
21. Jednou jsem měla otravu vodou- převodnení organismu, vypila jsem skoro 3 litry vody za krátkou dobu
22. Když jsem byla malá chtěla jsem být pirát
23. A taky spisovatelka a získat Nobelovu cenu za lizeraturu
24. Ve škole mě vždycky nejvíc bavil dějepis, dějiny mě zajímali už od malinka
25. Nemám rada fyziku, nejsem technický typ
26. Taky nemám ráda špatné ucitele- buď přehnaně přísné nebo ty co prd naučí a jen dávají dobré známky
27. Mám hrozně chytrého mladšího btatra
28. Líbí se mi vysocí kluci
29. Nelíbí se mi vychrtlíci
30. Ráda kupují potraviny od Marks and Space, mým splněným snem je návštěva anglického M&S
31. Mám úchylku na rtěnky
32. Mám problém s vztahy, z nikým nedokážu být dlouho, cítím se pak omezeně
33. Teď s nikým nechodím
34. Moje nejoblíbenější holčičí jméno je Sofie a klučíčí Antonín
35. Miluji pandy, jsem pandofil
36. Ve školce a na základce jsem neměla moc kamarádů
37. Hodně lidí, když mě pozná, si o mě myslí, že jsem zlá a nemají mě rádi
38. Protože, když se někoho bojím chovám se hnusně (nejlepší obrana je útok)
39. Jsem dobrá lhářka, často se až divím, mým velkým tajemstvím je obrovský strach z prozrazení
40. Mám rada homemade, baví mě vyrábět
41. Na nohou mám spoustu viditelných jizev od sebepoškozování
42. Moje nejoblíbenější roční období je jaro
43. Nejím syr, ne že by mi nechutnal, mám spíš psychický blok... Vlastně se celkového vyhýbám některým mléčným výrobkům (mléko, máslo..)
44. Mám ráda kari a chilli
45. Moje oblíbené číslo je 18
46. Ráda píšu a dostávám dopisy
47. Nemám ráda když se mě ostatní dělají "blbce"
48. Mám hodně ráda Anglii, né jen Londýn, ale i opačnou stranu pobřeží, takový Wales je nádherný ♥
49. Jako malá jsem měla hodně imaginárních kamarádů a koní
50. V noci často nemůžu usnout, jsem vzhůru do 3-4



UF, to byl záhul, už nikdy nebudu psát 50 faktů, je toho najednou hrozně moc. Doufám, že to bylo aspoň trochu zajímavé, pro mě ano, musela jsem o sobě hodně přemýšlet :)

2 komentáře:

  1. Terezko to jsem ja Lucka Prochazkova:) Moc rada ctu tvuj blog, mame toho docela dost spolecneho, treba vegetarianstvi a takovou mensi touhu se stat vegankou, ale asi se k tomu nedokopu, spis chybi vule. Nejim totiz nic co obsahuje lepek a maso taky ne, jsou to pro me nejvetsi jedy, mlecne vyrobky mi prijdou v poradku chutnaji mi. Muzu se zeptat pro mas odpor k syrum?:) Ja kdyz mam chute na slane tak sahnu jedine po nich. Jinak taky casto ponocuju, chodim spavat az kolem 5 rano a spim jenom 3 hodiny:/ Ale vim z ceho to mam bohuzel. Doufam ze ti to nejak nezasahuje do osobniho zivota ta unava, vim co to je nespat i dva dny. Jinak nechapu jak si o tobe nekdo muze myslet ze jsi zla, ja miluju uprimne lidi:) a ty jsi prave uplne zlata. Jak rikas nejlepsi obrana je utok! Doufam ze se ti dari a je ti lip. Doufam v to! A moc se tesim az mi nekdy napises ze se mas dobre a ze je to zle, nebo aspon to nejhorsi za tebou. Protoze jestly to dokazes Ty, tak verim ze ja taky:) Drz se! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko moc děkuji za krásný komentář ♥ k sýrům mám odpor kvůli mamce, když jsem nastupovala do Brna s anorexií, donutila mě sníst rajče, cerealni kostku a 100g sýru, to bylo víc než jsem snědla za x dní, pamatuji si jak mě máma nutila sníst celé balení sýru. Spánek mě už nijak neomezuje, na únavu jsem si zvykla, jen na praxi je to blbe, když nespím. Můj stav se nemění jsem na tom pořád stejně, já také doufám v lepší budoucnost, dokážeme to!!!!!!!!

      Vymazat