5. dubna 2015

Den s mentální bulimií

Každý den je stejný ráno vstanu a modlím se abych to dnes dokázala překonat, vydržet to, ale dopadne ti stejně, hromadou jídla, výčitkami a zvracením. Každý den, znovu a znovu. Proč to tak je??!



Rano vstavám, mám čistou hlavu, sice jsem hrozně unavená, ale je tu nový den, dnes to dokážu, nasnídám se, jdu do školy, začne první hodina, cítím hlad, je to hlad? Spíš chuť, musím to ještě vydržet, čím dál víc myslím na jídlo, ne, já nechci!! Ve škole to letí, střídavě myslím a nemyslím na jídlo, ubíhají hodiny, až přijde čas obědě, já se na oběd vždy hrozně těším, nosím si svoji krabičku a hrozně nerada jím sama, hlavně mám pak nutkání jíst, proto jím se spolužáky, i když už je po škole a můžu jít domů.  Po obědě musíme na praxi, praxe je fajn, člověk nemá čas přemýšlet o blbostech, ale pak cestou domů, se opět objeví ty myšlenky, dnes to vydržím, dám si jen svačinku a pak večeři. Ale někde hluboko je mi jasné že to zase nevyjde, nachystám si svačinu, hlavně hodně zelí, salátu to pomáhá, chvíli ještě sedim,mám dojedene, začínají se objevovat myšlenky na jídlo, dám si jenom sušenku, ale nedokážu ovládnout, s jedné sušenky se stane balení, k tomu pár jogurtů, rohlíku, buchty, čokolády, ovoce, zeleniny, další a další, ne já nechci dost prosím, ale nejde přestat, něco ve mě mě nutí jíst, udělá se mi zle, musí to všechno ven.... Jsem nechutná, nenávidím se za to co dělám, krk mám už cely rozedřený, pálí mě jazyk, čokoláda je fajn, ale uvracet ji je za trest, nechce se ji ven a když už se to povede, je hnusná, ta chuť, navaluje se mi s ní. Blbě se zvraci i špagety, dobře ale kuskus a rýže, za tu dobu... Dá se říct léta, mám už přehled o tom co se jak zvarací, po čem se zvrací lépe... Někdy přemýšlím o tom proč máme doma tolik jídla, je pak těžké se ovládnout, chci mít všechno a hned teď! Snedla jsem už velkou spoustu jídla, zvracela jsem na různých místech, není to nic příjemného, mám pár vzpomínek, které se teď objevují, asi by bylo zajímavé, napsat jednou o tom článek, doufám že se k tomu dostanu :)  příští týden plánuji takovou menší výzvu, sedm dní bez přejedení a zvracení, potřebuji menší detox :) ....


Napadá mě jen... Dobrou chuť... Bulime je hnus... Ničí mě to


Oběd ve škole ❤

Žádné komentáře:

Okomentovat