1. března 2015

Snídaně: vařila myšička, po prvé

Konečně jsem se dokopala napsat článek o snídaních, já snídaně miluji, je to moje nejoblíbenější jídlo dne, já snídám každý den a nechápu ty co snídaně vynechávají, dřív jsem každý den jedla to samé, ale teď experimentuji, a čas od času zkusím něco nového. Snídám sladká jídla, mám ráda sladké po ránu, slané mě moc neuspokojí... Ráda si ráno hraji s chutí, barvami, zkouším kombinovat chutě, hraji si s detaily.

Moje nejoblíbenější snídaně je jogurt+tvaroh, chia, musli/cereálie, ovoce, někdy přidám i čokoládu, oříšky, kakaové boby... Líbí se mi barevnost, jak cereálie křupají, hlavně miluji chuť bílého jogurtu a tvaroho, jsem schopná sníst velký jogurt jen tak, je takový svěží.



Už dlouho mě láká rýžová kaše, je ji plny internetu instagram, vypadá úžasně a už jsem ji taky propadla, miluji rýžovou kaši- dělám ji s instantních vloček, je to rychlé a naprosto mňamózní. Příprava je jednoduchá, tekutiny, já dávám půl hrnku mléka a půl hrnku vody, přivedeme k varu, pak přidáme půl hrnku vloček a vaříme, píší 2-3 minuty, mě to vychází spíš na 3-4, čekám až kaše pořádně zhoustne, pak jen přidám co mám ráda ovoce, oříšky,skořici, různé másla... Mňami, je to krásný začátek dne ❤❤ líbí se mi jak kaše vypadá, dá se ozdobit.



Lívanečky, jsou teď oblíbené, já si je taky občas dopřeji, ale jen výjimečně, musím mít na ně chuť, dělám si americké lívance v upravené vegan verzi, mám ráda vegan... Nevím k teto snídani asi toho moc nenapíši, nejsem jejich fanoušek, lívance snidam s jogutem+tvarohem, k tomu ovoce a oříšky, nevím ale nějak mě to nebaví, to si radši dam muffiny... Ale na ty k snídani nemám moc chuť :-D 


Žádné komentáře:

Okomentovat