24. března 2015

Udělej si pěkný den

Jsem docela psychicky labilní, zní to hodně divně když to tak řeknu, ale moje psychika je nestálá, někdy stačí málo a jsem v háji, jindy zůstávám u emočně náročných situacích klidná a chladná, dnes se bude článek týkat první situace, tedy toho kdy mi psychika dává zabrat. Jsou dny kdy mám deprese, nic mě nebaví, mám úzkosti, připadám si jako bezcenná nula, co ostatním jen ubližuje, je tlustá, blbá a neschopná, no prostě hrozný zloun. V takových situacích existují drobnosti, které mi zvednou náladu, když mám depresivní období je nejlepší čas na to jít nakupovat, pořídit si nějakou hezkou drobnost, udělat si pěkný den. Možná to zní jako úlet, krávovina, ale pomáhá to! 



Když mám špatné období, je pro mě dobré udělat si pěkný den, tak to mu já říkat, ráno si připravím nějakou lepší snídani, hezky ji upravím, skořice, oříšky, čokoláda... K tomu do nějakého pěkného hrnečku kafe nebo čaj, je hezké si zpříjemnit den hned ráno, potom se namaluji pěkně pomalu, vyhraji si s tím, vyžehlím si vlasy... Snažím se abych se cítila co nejvíc spokojeně. Někdy si před malováním dam na obličej s.o.s. masku, rozzáří obličej, pěkně ho hydratuje.
Je super potom vyrazit do obchodu, projít si město něco hezkého si koupit, vždycky projdu všechno, rada chodim do drogerii, prohlížím si kosmetiku, hlavně rtěnky a tvářenky, super jsou i vyprodejové košíky dají se tam sehnat super kousky za pár kaček,  ráda taky zkouším novinky, limitované edice... Je to fajn odreagování, procházet odstíny rtěnek, čuchat k šampúm, krémům a hlavně si něco pořídit, třeba jen drobnost, já si naposledy udělala radost baby lips electro a to hned dva druhy a také rtěnku od essence, já mám rtěnky od essenc ráda, i presto že je to levná značka, koupila jsem si NUDE 03 COME NATURALLY, konečně mám nějakou přírodní rtěnku, je to nezvyk světlá barva rtěnky, to ale neplatí o baby lipsech, jeden je křiklavě růžový, jmenuje se PINK SOCK a voní jak žvýkací bonbónky, druhý je fialový, voní po borůvkách a jmenuje se BERRY-BOM, jsou prostě boží!!! ❤ Haha jsem jako malá holka. 


Nejlepší je když v tento den je pěkné počasí, sednu si v zámecké zahradě, poslouchám písničky, pozoruji lidi kolem sebe, přírodu, fotím... Důležité jsou drobnosti detaily :) 
Když není hezky a jsem doma brzo jdu do šicího pokoje a vyrábím, mám rada DIY a homemade, často hledám inspiraci na YouTube, dají se tam najít zajímavé věci na šití, dekorace, praktické věci... Super je třeba kanál americké vlogerky Bethanny Mota, má stylové návody, jednoduché a hlavně Beth je sympatická holka :) ale je i spousta dalších a kvalitních DIY vlogů i v češtině.





Žádné komentáře:

Okomentovat