18. června 2015

Draw my body

Na začátku bych chtěla říct, chci změnit zaměření mého blogu, omezit články o PPP, psychice a pasát víc o svém životě, nákupy, co jsem dělala a tak, bulimie mám v mém životě své místo, myslela jsem že mi nevadí o tom mluvit, ale  poslední dobou mi to začíná vadit, ne psát si o svém problémů s lidmi, spíš o tom mluvit takhle veřejně, je to nejspíš tím, že jsem si myslela, jak jsem OK, ale nejsem... Cítila jsem se dobře, ale teď je mi pěkně mizerně a o tom bude nejspíš vypovídat můj článek. V nemocnici jsme na jedné skupině kreslili to jak se vidíme, jak vidíme své tělo a já se rozhodla takhle veřejně říct jak vidím sama sebe.



Začnu od hlavy, můj obličej mě poslední dobou pěkně se*e, hodně jsem nabrala v obličeji a udělal se mi podbratek, taky mám tváře jak křeček, co mi naopak nevadí jsou mé klíční kosti, kdo hezky vidět, i když to není co to bývávalo... Ruky nějak neřeším, nevím co k nim říct, prsa mi nevadí nemám rada velká prsa, jsou nepraktická a kdybych měla větší prsa měla bych ještě větší břicho. Břicho, hrozně jsem teď nabrala v břichu, mám tam velkou vlnu, to co jsem dřív měla v sedu, teď mám ve stoje, je to hrozny, jsem jak kus želé nebo pudinku, fuj fuj. 


V druhé části začíná teprve tragedie, stehna nesnáším svoje stehna, mám hrozně tlusté nohy, jak se dotýkají, otírají o sebe.... Je mi z toho nevolno, hrozně jsem teď přibrala a jo štve mě to, jsem z toho zoufalá, ale nedokáži s tím něco dělat, jídlo mě ovládá, musím jíst, pořád a pořád, nevím co mám dělat, jsem slaboch, bez vůle. Stydím se za sebe.... Jinak stehna jsem malovala opravdu dlouho, než byly podle mých představ nechtěla jsem ať působí přehnaně, nebo hubenější než jsou ve skutečnosti. Taky tam mám jeden detail, jizvy na nohách..


Takhle já vidím sama sebe, tohle je můj pohled do zrcadla, možná je zkreslený, možná také ne, chtěla bych vyzvat ty, kdo si tento článek přečte, ať si zkusí namalovat sami sebe, říct si jak co vidí a cítí, zamyslí se a dají mi vědět do komentářů :-) jsou vaše představy reálné? Nebo jde jen o vaše černé myšlenky? Jsem zvědavá jak to kdo má 

2 komentáře:

  1. Ja teda velka prsa mam a neprijdou mi neprakticke :) patri mezi mych nekolik prednosti, ale kazdy ma rad neco jineho :)
    Chapu tvou obavu z tela. Prosla jsem si tim take, ale asi ne jako ty.
    A mohu se zeptat, proc jsi byla v nemocnici?
    Jo a k tem vrahum. Ja vim, je to zvlastni konicek, ale je az neuveritelne, kolik jediny clovek dokaze zabit lidi. Jejich psychika je taky hodne fascinujici a jejich detstvi jeste vic.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi příjdou velká prsa nepraktická :/ :D
    A jestli jsi ztloustla, půjde to i dolu, chce to trochu času, ale to dáš :)
    Je to zajímavé, nakreslit samu sebe.. asi se pozná, jestli se člověk vidí hezčí, nebo ošklivější ;)

    OdpovědětVymazat